Află totul despre pionieratul Dr. Bronner's în definirea noului standard bio - regenerative organic

  • Află totul despre pionieratul Dr. Bronner's în definirea noului standard bio - regenerative organic

Dacă ceea ce căutăm cu adevărat pe rafturile unui magazin cu produse naturale este NATURALUL, Dr. Bronner's este un brand verde trup și suflet.

Dovadă simbolică stă faptul că am dat peste un interviu cu CEO-ul Dr. Bronner's urmărind episoadele podcast-ului meu preferat de stil de viață – pentru trup și suflet :) Cele două cuvinte care însumează filosofia podcast-ului lui Rich Roll sunt peace and plants. Dr. Bronner's funcționează sub principiul All One!

Suprapunerile sunt evidente. Și vor deveni cu atât mai clare și mai inspiraționale pe parcursul celor aproape 90 de minute de conversație. Căci David Bronner are ce spune. Și o spune din profundă convingere și cu legitimitatea dată de faptul că omul și compania trăiesc conform ideilor pe care le vehiculează – cu angajament și viziune strategică, după cum spun chiar ei.

Dacă lipsesc timpul și energia pentru ascultarea în întregime a materialului – așa interesant și reconfortant cum este el – iată descrierea superficială a numai câteva dintre conceptele și confesiunile nepotului fondatorului celui mai bine-vândut săpun natural din America de Nord.

Emanuel Bronner s-a născut într-o familie de evrei germani care produceau săpun încă din 1858. Cu atestat de artizan săpunier, un master în chimie și convingeri puternice legate de unitatea în esență a tuturor și a tot din univers, Emanuel pleacă în Statele Unite. Chiar în contextul transformării țării natale sub regimul nazist, părinții refuză să îl urmeze. Aceștia vor muri în lagăre de concentrare. Fervoarea principiilor de ordin moral și spiritual adoptate de către Emanuel Bronner crește exponențial. Acesta începe să țină discursuri-predică în piețe publice din Los Angeles vânzând, ca activitate secundară, săpunurile sale de Castilia.

Încet-încet, observă faptul că oamenii evită angajarea în tematica conservării navei spațiale Pământ, dar îi frecventează neîntrerupt avanpostul din piață pentru a-i cumpăra săpunurile. Acesta este motivul pentru care include cât de multe și cât de condensat posibil dintre direcțiile ABC-ului său moral pe chiar produsul său. Este momentul definitoriu pentru consemnarea în scris – sub formă de ambalaj și etichetă – al obiectivului unic al lui Bronner:

conștientizarea de fiecare dintre noi, dintre oameni, a faptului că suntem parte a unui întreg cosmic, pe care îl putem și trebuie să îl onorăm comportându-ne (și consumând) responsabil.

Atunci și acum, produsele Dr. Bronner's au fost un vehicul pentru un mesaj. Un vehicul de foarte înaltă calitate și de care mulți devin dependenți, dar un vehicul. Entitatea de producție fondată de către Emanuel a fost, de altfel, una non-profit.

Astăzi, Dr. Bronner's este o companie orientată către profit pentru a evita falimentul, către care se îndrepta sub conducere unui om (devenit) orb și care nu apelase vreodată la o echipă de vânzare sau la vreo formă de publicitate. Nu una orientată către profit în mod tipic, însă. Ci o Benefit Corporation. Conform prevederilor Statului California și a preceptelor (mai dure) ale Dr. Bronner's, compania manifestă o abordare holistică – bunăstare pentru furnizori, angajați și consumatori, pentru sol, plante și animale – și constituie avangarda definirii unui nou standard din secvența logică natural – organic – regenerative organic.

David Bronner, în calitatea sa de om și, fiind mai mult sau mai puțin același lucru, CEO Cosmic Engagement Officer Dr. Bronner's, oferă piste fascinante despre opțiuni pragmatice de punere în mișcare a cercuri virtuoase, despre capitalismul cosmic sau despre replicarea tiparelor naturale, integrate, în agricultură.

Și, după cum spuneam, dacă ceea ce căutăm cu adevărat pe rafturile unui magazin cu produse naturale este NATURALUL, am găsit Dr. Bronner's. Balsamuri pentru buze, pastă de dinți, remedii și loțiuni pentru corp și, mai presus de toate, săpunuri de Castilia și sugar soaps minunat de hidratante, cu întreg conținutul natural de glicerină păstrat intact.

Mentă, lavandă, portocală, tea tree... în exact formulele adorate (fără a fi plătite pentru endorsement) de către Meghan Markle, Natalie Portman, Kate Hudson, Sandra Bullock sau Jason Mraz!


Text: Alexandra Bernevig | MioBio

Foto: Dr. Bronner Europe

Related Products


Citrus - sapun magic 18 in 1
Balsam de buze organic Lemon Lime
Balsam de buze organic Orange Ginger
Spray dezinfectant de maini Lavender
Tea Tree - sapun magic 18 in 1
Rose - sapun magic 18 in 1
Peppermint - sapun magic 18 in 1
Almond - sapun magic 18 in 1
Eucalyptus - sapun organic de Castilia
Fara parfum - sapun organic de Castilia